2013. szeptember 18., szerda

Bemutatkozok Nektek

Sziasztok!

    Noémi vagyok, 4 gyermekes anyuka. 3. gyermekemmel kezdtem mosható pelenkázni, 4. gyermekemmel már ez volt a természetes.

   A mosható pelenkázás révén, ismerkedtem meg a gyapjúval mint pelenka külsővel. Ez az ismeretség annyira jól sikeredett,hogy mára már fanatikus gyapjú használó lettem,és a fanatizmusból kinőtte magát a varrás is.
  Kb másfél éve kezdtem varrogatni. A kezdeti ügyetlenkedésből,mára egész csinos gyapjúkülsők lettek :) A gyapjúkülsők mellett, rákaptam az applikálásra is, így pár darab párna is kikerült már a kezeim közül.

2 megjegyzés:

  1. Szia! Szeretném megkérdezni, hogy lehet-e tőled gyapjúkülsőt rendelni. És ha igen, mennyibe kerül?
    Köszönöm előre is a válaszodat!
    Annamari

    VálaszTörlés
  2. Szia Annamari!
    Természetesen lehet ;) Válaszoltam mailben, remélem átment rendesen.
    Üdv; Noémi

    VálaszTörlés